آموزش عکاسی برای همه

برای همه علاقه مندان به هنر عکاسی

آموزش عکاسی برای همه

برای همه علاقه مندان به هنر عکاسی

فوکوس اتوماتیک دوربین چیست و چگونه کار می کند


درک فوکوس خودکار چگونه کار می کند : قسمت 1توسط متی ژانگ در جون 11 ، 2013سهمدر سختی : BeginnerTime : LongType : خودآموزاین مطلب بخش 1 در این مجموعه است : درک فوکوس خودکار چگونه کار می کند ؟
فوکوس خودکار است که به راحتی یکی از مفید ترین پیشرفت در عکاسی مدرن . در اکثر سیستم های دوربین فعلی ، نداشتن فوکوس خودکار تقریبا غیر قابل تصور است . یادگیری به کنترل این تکنولوژی یک مهارت حیاتی برای هر عکاس است.فوکوس خودکار چیست ؟
  
برای پاسخ به این سؤال ، ابتدا باید بپرسید، " تمرکز چیست ؟" در عکاسی وجود دارد ، این مفهوم که وجود دارد " در تمرکز ،" که اشاره به تصویر با وضوح بالا ، تمایز ، و جزئیات خوب ارائه شده است . دستیابی به تمرکز دقیق در مورد یک موضوع ، یک هدف است که عکاسان به طور کلی برای هدف است.
داشتن تمرکز خوب در سیستم های دوربین ما است مانند در اختیار داشتن دید کامل ، شی مورد علاقه با جزئیات کامل ارائه شده است . هنگامی که ما کمتر از بینایی کامل، و یا تمرکز ناقص ، جهان به نظر می رسد جهان تار است . خوشبختانه، بر خلاف چشم ما ، تمرکز بر روی لنز را می توان تنظیم به طوری که تمرکز استوار است در فاصله ای که ما به آن نیاز دارند ، به وضوح کامل است که همیشه ممکن است ، آن را تنها یک ماده از قادر بودن به دست آوردن آن می شود . این فوکوس اتوماتیک چگونه می تواند کمک .
در قلب آن ، فوکوس اتوماتیک هر فن آوری که به طور خودکار ( بدون عکاس ) تغییر فاصله فوکوس لنز است. این قابلیت می تواند دقیق تر " eyeballing " تمرکز و افزایش سرعت به صورت دستی است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به شدت بهبود توانایی تمرکز برای اجسام در حال حرکت ، که چشم و رفلکس ما، مبارزه برای ردیابی .با استفاده از فوکوس خودکار
اکثر مردم فوکوس اتوماتیک در حال حاضر مواجه می شوند . آن را تقریبا بر روی هر پلت فرم تصویربرداری مدرن وجود دارد، از پیشرفته هاسلبلاد قطع متوسط ​​به دست کشیدن از گوشی های هوشمند ، و تقریبا همیشه حالت پیش فرض از به دست آوردن تمرکز . به عبارت ساده، اگر شما مطمئن نیستید اگر شما دارای فوکوس اتوماتیک ، شما نیست .
آیا عجیب و غریب به نظر می رسد که پس از بیرون رفتن و خرید که DSLR فانتزی ، فوکوس اتوماتیک کمتر انعطاف پذیر است که بر روی یک دوربین ؟ با تلفن های هوشمند مدرن ، کاربر به سادگی می توانید شیر موضوع با انگشت خود ، و یک جعبه خوب کمی را نشان می دهد تا با تلفن به زودی برای تنظیم تمرکز به طوری که هر چیزی که ما را ضربه بزنید به وضوح ارائه . چه ترفند خوبی است .این منظره یاب روی صفحه نمایش از یک دوربین D3100 ، که دارای یک سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه است. دوربین های پیشرفته تر در حال حاضر به کار تا 61 نقطه فوکوس خودکار است .این منظره یاب روی صفحه نمایش از یک دوربین D3100 ، که دارای یک سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه است. دوربین های پیشرفته تر در حال حاضر به کار تا 61 نقطه فوکوس خودکار است .
به دنبال در یک DSLR چند ، منظره یاب محدود تنها با تمرکز بر تعداد محدودی از نقاط بر روی نمایشگر ، چنین بدون هیچ زحمتی ! بدون رفتن به جزئیات بیش از حد ، این است که به خاطر استفاده از DSLR ها به روش های مختلف از دوربین ها و یا گوشی های هوشمند نقطه و ساقه از فوکوس اتوماتیک ، یک سیستم پیشرفته است که شانه خالی نیاز به پردازش آنچه را که لنز می بیند با استفاده از سنسور دیجیتال .
در حالی که ممکن است مانند ضعف در ابتدا به نظر می رسد ، این حالت فوکوس اتوماتیک است که در واقع بسیار سریع تر و دقیق تر است . این مقاله در سیستم فوکوس خودکار در DSLR ها به جای یکی در گوشی های هوشمند (که دستورالعمل نیاز دارد در مورد چگونگی به شیر صورت کسی بر روی آی فون ؟ ) تمرکز می کنند.
حالا که ما می دانیم که ما در نقطه ثابت تکیه می کنند به تمرکز ، ما دو مشکل کلیدی معرفی شده است. چگونه ما را انتخاب کنید که نقطه استفاده می شود و چه اتفاقی می افتد اگر موضوع من اتفاق نمی افتد کاملا در یک نقطه از پیش تعریف شده استراحت ؟دستی در مقابل انتخاب نقطه فوکوس خودکار
اول ، ما باید برای دیدن چه حالت بر روی کلید چرخان حالت انتخاب شده است . اکثر حالت های متعلق به به اصطلاح " حالت های صحنه خودکار، " که در آن دوربین اقدام به تغییر تنظیمات آن را با توجه به محیط انتخاب شده است . به طور طبیعی، این حالت تمرکز خود را انتخاب کنید . ( چند استثنا در این وجود دارد ، مانند حالت "ماکرو" ، اما به طور کلی حالت های از پیش برنامه ریزی شده را اعمال فوکوس خودکار اتوماتیک . )
به عنوان مثال، کشیدن یک DSLR ، و تنظیم آن را به حالت ابتدایی ترین ، خودکار . وقتی شاتر را تا نیمه ( را قادر می سازد که فوکوس خودکار ) را فشار می دهید ، وجود خواهد داشت یک بوق به دنبال چند نقطه فوکوس خودکار به صورت تصادفی انتخاب شده در منظره یاب که هایلایت شده وجود دارد . این نقطه تمرکز که دوربین فکر می کند شامل این موضوع می باشد. در صورتی که درست نیست، پس از آن شانس دشوار است .
به منظور autofocusing خود مدیریت بر روی یک DSLR ، ما باید یکی از " حالت کتابچه راهنمای کاربر" (معمولا P ، AV، A / S / تلویزیون یا M ) استفاده کنید. در این حالت ، نقطه فوکوس خودکار می تواند به صورت دستی توسط یک دکمه یا پد از نوعی در پشت انتخاب شده است. روش دقیق آن از پلت فرم به پلت فرم دیگر متفاوت است .DSLR ها به طور معمول دارای شماره گیری شبیه به این . " حالت کتابچه راهنمای کاربر" مبتنی بر متن را در بالاترین سطح از کنترل به کاربر استطاعت ، از جمله انتخاب دستی نقاط فوکوس اتوماتیک .DSLR ها به طور معمول دارای شماره گیری شبیه به این . " حالت کتابچه راهنمای کاربر" مبتنی بر متن را در بالاترین سطح از کنترل به کاربر استطاعت ، از جمله انتخاب دستی نقاط فوکوس اتوماتیک .متناوبا، ترک نقطه تمرکز در مرکز
قادر بودن به نقطه تمرکز را انتخاب کنید انعطاف پذیری بیشتری می دهد ، اما برخی از مردم ترجیح می دهند به ترک تنها نقطه در مرکز . به منظور تمرکز بر روی افراد که در مرکز نیستند ، ترفند این است به تمرکز برای اولین بار و آهنگسازی دوم .
این ساده ترین و اغلب اولین آموخته روش به دست آوردن تمرکز ، که با این نسخهها کار در سه مرحله زیر است .مرحله 1
با دوربین خود را در سروو تنها یا یک شات حالت تمرکز . تنظیم نقطه تمرکز به مرکز منظره یاب . نقطه فوکوس خودکار میانه است که اغلب یک نقطه متقابل نوع فوکوس اتوماتیک، که آن را دقیق تر از بقیه نقاط فوکوس اتوماتیک می سازد .مرحله 2
محل نقطه بر روی موضوع مورد علاقه ، و فشردن دکمه شاتر نیمه راه ، در یک فرآیند به نام پیش تمرکز . به محض این که انجام شده است، " قفل AF " دوربین خود را درگیر خواهد شد ، به طور موثر انجماد فاصله تمرکز در فاصله فعلی ، صرف نظر از اینکه چگونه حرکت دوربین خود را .مرحله 3
با فاصله فوکوس قفل شده است، شما در حال حاضر به قاب صحنه در هر راه که می خواهید . معمولا داشتن مرکز مرده موضوع باعث می شود برای عکس های خسته کننده . قانون سوم را امتحان کنید . هنگامی که شما با ترکیب راضی هستید بر روی دکمه شاتر بقیه راه را به پایین فشار دهید.ما مایل به استفاده از مرکز نقطه فوکوس خودکار به تمرکز در مورد این موضوع در ابتدا ، اما رایگان به بعد آهنگسازی همانطور که می خواستیم بعد از قفل AF درگیر هستند . این است که به نام پیش تمرکز .ما مایل به استفاده از مرکز نقطه فوکوس خودکار به تمرکز در مورد این موضوع در ابتدا ، اما رایگان به بعد آهنگسازی همانطور که می خواستیم بعد از قفل AF درگیر هستند . این است که به نام پیش تمرکز .این گزینه نیز اگر حالت مداوم با دوربین نیکون با استفاده از تابع قفل AF دسترس است . همچنین می تواند با روش نامیده می شود استفاده می شود ، "را فشار دهید عقب " تمرکز که در آن نیمه مطبوعات شاتر تمرکز از کار افتاده است .مناسب بار به تغییر اتوماتیک امتیاز
این بسیار نادر است که هر نقطه ای تمرکز خواهد بود دقیقا جایی که شما آن را می خواهم ، حتی با سیستم های 51 نقطه جدیدتر . بنابراین اگر ما از پیش تمرکز هر حال دوباره انشاء کردن ، چه نقطه از همیشه داشتن بیش از یک نقطه است ؟
دلیل اول این است که می تواند از موارد وجود دارد که در آن مهار یک گزینه از لحاظ جسمی معتبر نیست . در حالی که " تمرکز برای اولین بار ، آهنگسازی پس از" روش عالی برای اکثر مواقع است ، که در آن فریم باید دقیق باشد وجود دارد ، و نمی تواند eyeballed شود .
در این شرایط ، که در آن ترکیب شده است دقیق و پر زحمت انتخاب و دوربین می تواند موقعیت را تغییر نمی دهد ، ترتیب عملیات تغییر کرده است به "نوشتن برای اولین بار ، تمرکز پس از آن، " این جایی است که داشتن یک سیستم فوکوس اتوماتیک انعطاف پذیر با بسیاری از نقاط می شود بسیار مفید است .
هدف اصلی از داشتن یک سیستم پیشرفته فوکوس اتوماتیک ، هر چند، در مورد صرفه جویی در وقت نیست . این را به عکاسان توانایی را به درستی عکاسی اشیاء به سرعت در حال حرکت است . با مفهوم واضح برای حیات وحش و عکاسان ورزشی ، استفاده مناسب از فوکوس اتوماتیک برای هر کسی که به گرفتن عکس با افراد غیر ساکن بسیار مهم است .
بگو: شما می خواهید برای گرفتن عکس از یک کودک در حال اجرا است . در آن زمان تمرکز به دست آورد شده است ، کودک به احتمال بسیار زیاد در نقل مکان کرد ( پس از پیش تمرکز در این شرایط تلاش برای دوباره انشاء را فراموش کرده ام ) .
حتی با سرعت فوکوس خودکار بسیار سریع در سیستم های مدرن ، هیچ راهی وجود دارد شما می توانید بیش از یک شات در یک زمان با این پارادایم تمرکز را . چگونه می توانید از مزیت شما را از نرخ فریم سریع دوربین خود را به پشت سر هم از دنباله ای از عکس های خوب متمرکز به بعد را انتخاب کنید ؟
بیشتر DSRLs در حال حاضر پشتیبانی ، علاوه بر فوق یک شات فوکوس اتوماتیک، گزینه ای را که درگیر یک از ویژگی های بسیار قدرتمند به نام ردیابی تمرکز ( به نام AF -C " تمرکز مداوم " در نیکون و سروو آل در سیستم های کانن ) است .
چگونه این کار این است که پس از این موضوع شده است برای اولین بار در متمرکز شده است، دوربین تلاش می کند تا بتواند حرکت سوژه و به طور خودکار نقطه فوکوس خودکار است که به این موضوع در زمان واقعی نزدیک است ، همه را انتخاب کنید !
این ادامه خواهد داد تا زمانی شاتر نیمه فشرده و برگزار شد . هنگامی که در استفاده از دوربین ، لنز برای حفظ تمرکز در مورد این موضوع پیش بینی که در آن موضوع خواهد شد با استفاده از سرعت فعلی خود و اطلاعات شتاب را تنظیم کنید .
در این راه، این امکان وجود دارد را به مجموعه ای از عکس های در جانشینی سریع ، بدون نیاز به نگرانی در مورد تمرکز ، و احتمال داشتن یک ضربه بزرگ به حداکثر رساندن .بهبود اتوماتیک شمانکته # 1 : هدف برای فتوشاپ
نوک که بیشترین تاثیر را بر فوکوس خودکار من شد به سمت نقطه فوکوس خودکار یادگیری است. از آنجا که سنسور فوکوس خودکار با استفاده از کنتراست برای تعیین اینکه آیا یک شی است در تمرکز ، آن را تنها کار می کند و زمانی که به نقطه در چیزی با کنتراست برای شروع قرار داده شده است !
برای مثال، وقتی که من هدف نقطه فوکوس خودکار دوربین من را به سمت لبه از یک شی ، تمرکز آنی و بسیار دقیق است. اما اگر من سعی می کنم به آن هدف به سمت وسط یک شی ، که در آن رنگ ها و تن ثابت است ، سنسور هیچ راهی برای تعیین اینکه آیا آنچه در آن دیدن نوک تیز و یا نه .
در مورد آن فکر می کنم، سنسور فوکوس خودکار تنها اطلاعات موجود در آن نقطه دقیق برای تعیین تمرکز . این امر می تواند قابل مقایسه به دنبال از طریق نی و تلاش برای ارزیابی اینکه آیا شما باید کامل بینایی . این امکان وجود دارد اگر شما لبه ها و اشیاء را ببینید و آن تار است ، اما غیر ممکن خواهد بود اگر همه می بینید یک دیوار سفید .برای استفاده مجدد از یک مثال قدیمی ، ما می توانیم در نظر بگیرند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من سعی کردم به تمرکز بر روی این دو نقطه مختلف به طور مستقیم . تصویر سمت چپ به راحتی به خاطر کنتراست رنگ تیز از درایو USB به پس زمینه اش تمرکز خواهد کرد. تصویر سمت راست با این حال ، با شکست مواجه خواهد شد که در پس زمینه سیاه و سفید به سیاه و سفید و در نتیجه تمرکز به دنبال دارد، که در آن زوم لنز در داخل و خارج تا کنون که بدون قفل تمرکز تمرکز . ( به طور پیش فرض ، دوربین در واقع یک شوت زیبا گرفته شود مگر اینکه تمرکز به دست آورد را ممنوع کرده است ، حتی اگر شاتر فشار داده شده است تمام راه را . )برای استفاده مجدد از یک مثال قدیمی ، ما می توانیم در نظر بگیرند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من سعی کردم به تمرکز بر روی این دو نقطه مختلف به طور مستقیم . تصویر سمت چپ به راحتی به خاطر کنتراست رنگ تیز از درایو USB به پس زمینه اش تمرکز خواهد کرد. تصویر سمت راست با این حال ، با شکست مواجه خواهد شد که در پس زمینه سیاه و سفید به سیاه و سفید و در نتیجه تمرکز به دنبال دارد، که در آن زوم لنز در داخل و خارج تا کنون که بدون قفل تمرکز تمرکز . ( به طور پیش فرض ، دوربین در واقع یک شوت زیبا گرفته شود مگر اینکه تمرکز به دست آورد را ممنوع کرده است ، حتی اگر شاتر فشار داده شده است تمام راه را . )نکته # 2: روشن کردن AF اشراق در شرایط تاریک
بیشتر DSLR ها با برخی از روشنایی AF آمده ، و آن را روشن بین مدل های متفاوت است . این کمک می کند تا با درخشش یک نور کوچک در شرایط تاریک به طوری که دوربین می تواند به خوبی تمرکز . اگر همه چیز سیاه و سفید است ، دوربین به مشکل همان وضعیت در نوک # 1 اجرا می شود ، آن است که هیچ ایده اگر آنچه در آن به دنبال این است در تمرکز یا نه .
هر چند هشدار داده ، داشتنچراغ AF است به احتمال زیاد مناسب نیست در هر موقعیتی که در آن یک فلاش ممنوع است . شما ممکن است بهترین زمان توضیح تفاوت هنگام مواجه نیست ، بنابراین من به طور معمول آن را ترک کردن .نکته # 3: فروش لنزهای سریع تر
تا آنجا که این ممکن است به نظر می رسد مثل یک تعمیر همه راه حل به پول کلاهبرداری است، در واقع یک راه بسیار مستقیم لنزهای سریع تر کمک به فوکوس خودکار بهتر وجود دارد . روش های سریع تر که این لنز دارای حداکثر دیافراگم بزرگتر ( کوچکتر شماره F - توقف ، مانند f/1.8 ) ، که بدان معنی است که این لنز دارای یک باز بزرگتر .
هنگامی که دوربین به فوکوس اتوماتیک ، سعی می کند آن را همیشه دیافراگم را باز بزرگترین می توان آن را ، اجازه می دهد تا نور بیشتری ، صرف نظر از آنچه شما تنظیمات واقعی که تصویر شما را . بنابراین داشتن یک پتانسیل حداکثر دیافراگم بزرگتر، صرف نظر از آنچه شما در واقع استفاده از آن را آسان تر برای دوربین به فوکوس اتوماتیک به طور موثر .
در واقع ، در حالی که با استفاده از DSLR ها کم پایان با حداکثر دیافراگم لنز ، کوچک مانند f/5.6 لنز کیت ، فوکوس اتوماتیک را به سادگی حتی در هر نقطه کار می کنند به جز این مرکز ، و حتی نهادهای طرفدار درجه با سیستم های پیشرفته فوکوس اتوماتیک به سختی می توانید مسئولیت رسیدگی به هر گونه اگر حداکثر دیافراگم لنز کوچکتر از آن است. این یکی از دلایل اصلی لنزهای دیافراگم بزرگ پس از دنبال شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.